ناز بانو
 
در نامه به خوبي به موضوع احساسي بودن دختر ها و دغل بازي پسر ها اشاره كرده ايد و اين واقعيتي است كه شايد تنها از بخشي از آن آگاهي داشته باشيد ، اما همين كه اين مسئله را دريافتيد ، بسيار اهميت دارد . چه بسيار دختراني سايت كه فريب حرف هاي پسر ها را خورده و زود تسليم آن ها مي شوند و به دام مي افتند و اين موضوع اختصاص به شهري يا روستايي بودن ندارد . شما زود به اين امر پي برده ايد. متأسفانه برخي از رفتارهاي تان ، مثل همان صحبت كردن اشتباه بود . مسئله هوس راني و لاس زدن كه اشاره كرديد ، كاملا درست است .
اگر اظهار عشق و علاقه كنند ، چيزيي جز دروغ و فريب براي نزديك شدن به شما نيست ، اگر در عشق و علاقه صادق بود ، هيچ گاه آن رفتارها را انجام نمي داد و موجب مزاحمت شما نمي شد .
بايد هر گونه برخوردي را با او قطع نمايد ، حتي عصباني شدن ، داد زدن و دعوا كردن. آنها با همين برخوردها هم لذت مي برند همسانگزيني و سايت ازدواج موقت رفتارهاي خود را ادامه مي دهند . شما بايد اول بتوانيد بر خودتان مسلط شويد و ارادة تان را قوي سازيد و اعتماد به نفس را بالا ببريد . بايد بتوانيد بي اعتنا به آنها و رفتارهاشان كار خود را انجام دهيد و از كنار آنها بگذريد و اگر ديديد كه ادامه دادند ، يا احساس خطر كرديد ، تنها يك بار برخورد شديد همراه با تهديد با آنها مي كنيد.
با حفظ حجاب و عفت نيز به آنها مي فهمانيد كه دختر پاكي هستيد و هيچ ناپاكي را به حريم خود راه نمي دهيد.
يكى صيغه از اين مقررات انسان ساز, حفظ حجاب و داشتن عفت براى زن است . اسلام به زن دستور مى دهد كه حيا وعفت و حجاب خويش را مراعات كند و براى او پوششى بيش تر از پوشش مرد و رفتارى سنگين تر و با و قارتر ازرفتار مرد توصيه مى كند. امام صادق عليه السلام فرمود: بهترين زنان زنى است كه چون از خانه بيرون رود, لباسى از حيا و عفت برتن كند كه مانند سپر و زرهى براى شما باشد (1)
يعنى در كوچه و خيابان چنان با وقار و سنگين راه برود كه تير نگاه جوانان هرزه اجازه ورود به شخصيت او را نداشته باشد.
بنابراين در ابتدا شما بايد موقع بيرون رفتن از خانه كاملا حجاب خود را رعايت كنى و ابدا اعتنايى به پسر موردنظر و پسران ديگر نكنى و چنان با وقار و سنگين حركت كنى كه جوانان بى بند و بار جرأت نگاه و حرف بد زدن رانكنند و اگر حرفى شنيدى , بابى اعتنايى تنفر خود را برسان و چنانچه باز آن پسر ايجاد مزاحمت كرد,او را تهديد كن . مطمئن باش با اين برخورد او ديگر مزاحم تو نخواهد شد. اگر لازم شد پدر و مادرت را در جريان بگذار , چون پدر و مادر خير خواه فرزندان سايت همسرگزينيهستند و به بهترين صورت مشكل تورا حل خواهند كرد. به هيچ وجه نبايد خيال كنى اگر پدر و مادرت مطلع شوند, بد خواهد شد. از اين فرصت به دست آمده نهايت استفاده را بكن و در اين شرائط تنها به تحصيل فكر كن و قدر زحمات پدر و مادر را بدان.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
پي نو شت ها:
1ـ جواد مصطفوى ,بهشت خانواده , ص 6.

ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳ بهمن ۱۳۹۴ ] [ ۰۹:۴۳:۱۹ ] [ مهرناز ] [ نظرات (0) ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
مطالب تصادفی
نظرسنجی
[#VoteTitle#]
[#VTITLE#]
     نتیجه
لینک های تبادلی
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 1
دیروز : 0
افراد آنلاین : 1
همه : 247
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
آرشيو مطالب
امکانات وب